ISTITUTO COMPRENSIVO CURTATONE e MONTANARA

Menu di scelta rapida. Vai ai contenuti punto. Vai al menu ADEMPIMENTI DECRETO LEGISLATIVO N.332013 0. Vai al menu Scuole 1. Vai al menu Gestione 2. Vai al menu Documenti 3. Area menu di navigazione. ADEMPIMENTI DECRETO LEGISLATIVO N.332013. I plessi dellIstituto comprensivo. Scuola Primaria Arcobaleno della Pace - La Rotta. Scuola Primaria Madonna dei Braccini. Scuola Secondaria di Primo Grado Curtatone e Montanara. Scuola dellInfanzia Mirò - La Rotta. Per il personale ATA. 22-06-2015 .

OVERVIEW

The web site scuolacurtatone.it presently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have traversed twenty pages inside the web site scuolacurtatone.it and found three websites referencing scuolacurtatone.it.

SCUOLACURTATONE.IT TRAFFIC

The web site scuolacurtatone.it is seeing alternating levels of traffic all over the year.
Traffic for scuolacurtatone.it

Traffic ranking (by month) for scuolacurtatone.it

Traffic ranking by day of the week for scuolacurtatone.it

WHAT DOES SCUOLACURTATONE.IT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of scuolacurtatone.it Mobile Screenshot of scuolacurtatone.it Tablet Screenshot of scuolacurtatone.it

SCUOLACURTATONE.IT SERVER

Our crawlers found that the main root page on scuolacurtatone.it took one thousand four hundred and fifty-three milliseconds to come up. We could not detect a SSL certificate, so we consider this site not secure.
62.149.207.111

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We revealed that scuolacurtatone.it is implementing the Apache/2.2.14 (Ubuntu) os.

ISTITUTO COMPRENSIVO CURTATONE e MONTANARA

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site had the following in the web page, "Vai al menu ADEMPIMENTI DECRETO LEGISLATIVO N." I noticed that the web site stated " Vai al menu Scuole 1." They also said " Vai al menu Gestione 2. Vai al menu Documenti 3. Scuola Primaria Arcobaleno della Pace - La Rotta. Scuola Primaria Madonna dei Braccini. Scuola Secondaria di Primo Grado Curtatone e Montanara. Scuola dellInfanzia Mirò - La Rotta."

ANALYZE SIMILAR BUSINESSES

Le news di Scuola da Colorare.it disegni da colorare per i bambini della scuola dinfanzia e i primi anni della scuola primaria

Le news di Scuola da Colorare. Accesso Archivio di Scuola da Colorare. My first english coloring book.

Scuola Dante Alighieri - Scuola di Italiano per stranieri - Residentials courses of italian language and culture for foreigners

SCUOLA DANTE ALIGHIERI - Camerino. Corsi di Lingua e Cultura Italiana per Stranieri - Italian Language School, Italian Language Course. I exams of University for Foreigners of Perugia - Sponsored By University Of Camerino.